Založ si blog

Monitor+Stredná škola

Takže ako by som len začala. Myslím že každý z nás zažil ten pocit, keď prišiel monitor a my sme sa s ním museli vysporiadať. Väčšina z nás sa snažila čo najviac aby sa dostali na čo najlepšiu školu. Predsa len, kto z nás nepočul od rodičov slová že „chceme aby si sa mal lepšie ako my.“ Z môjho názoru to je tak, že ako si ma človek v 15 rokoch vybrať strednú školu, ktorá bude zameraná na určitú vec ktorú máme robiť v budúcnosti. Ja sama som sa pred monitorom príliš stresovala a to úplne zbytočne.

Na príchod do strednej školy sa máte načo tešiť. Samozrejme že najviac sa tešíme na nových spolužiakov a učiteľov u ktorých si môžeme spraviť „lepšie okienko.“ Najlepší pocit je, keď prídete do nového prostredia medzi nových ľudí. Môžete to brať aj ako nový začiatok. Horšie je zas to keď niekomu škola nesadne. Musí sa buď s tým zmieriť alebo jednoducho prestúpiť na inú školu. Čo sa týka mňa, ja by som nikdy neprestúpila i keď ma škola prvé dni moc nezaujala. Na moje šťastie som si sadla so spolužiakmi a všetko bolo super. Ale nie vždy je všetko tak ako vyzerá. Prídu aj konflikty, či už s učiteľmi alebo s niekým zo spolužiakov. Ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí. Po čase ale zistíte že roky strávené na strednej škole Vám prinesú veľa nových kamarátov, zážitkov ale aj neprajníkov.

No aj tak keď si človek čo i len spomenie na základnú školu, tak mu to chýba. Tie spomienky na tie roky, to je ako balzám na duši.

Treba si vážiť roky strávené v škole, lebo sa ani nenazdáte a už ste niekde v práci. Čo bude každodenná rutina každého z nás a je len na nás ako tie roky strávime.

Týmto chcem len povzbudiť deti aby v škole vážne makali, veď je to len 10 mesiacov a aj to len necelých, keďže prázdnin máme viac než dosť. Garantujem Vám že sa to v budúcnosti vyplatí a budete na seba pyšný.

Mali by sme sa k sebe chovať ako ľudia😊

01.09.2017

Chcela som sa s vami podeliť o pre mňa dôležitú vec. Brigádujem ako čašníka a musím povedať, že ma to dosť baví. Obsluhujem na oslavách, takže mám šancu sa pozoznamovať s ľuďmi aj z rôznych národov. Je celkom smutné, že lepšie sa mi obsluhovalo na zahraničnej svadbe ako na slovenskej. Keď som videla ten prístup zahraničných ľudí (brazílčanov, angličanov, [...]

Moje pocity na „dnešný svet mládeže“

20.05.2017

Týmto článkom sa chcem podeliť o svoje pocity. A to je, že ma mrzí keď vidím dnešné deti, či už v mojom veku alebo mladšie ako držia v ruke fľašu s alkoholom alebo cigarety. V prípade, že sa niekoho opýtam prečo fajčí tak väčšinou sa odpovede nedočkám alebo znie „fajčili moji kamaráti tak aj ja som začal/a.“ Prečo jednoducho nemyslíte svojou hlavou? [...]

Moderná doba (môj názor)

11.04.2017

Celkom ma mrzí táto moderná doba. Nemôžem povedať, že sama do nej nezapadám, ale keď vidím tie dnešné deti je mi to celkom ľúto. Ja keď som bola asi šiestačka na základnej škole a išli okolo mňa deviataci, tak som ich obchádzala oblúkom, lebo som mala celkom rešpekt. No keď som ja bola v deviatom ročníku a išli okolo mňa len štvrtáci tak nerobilo im problém ma [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 10438x
Priemerná čítanosť článkov: 2088x

Autor blogu

Kategórie