Založ si blog

Moderná doba (môj názor)

Celkom ma mrzí táto moderná doba. Nemôžem povedať, že sama do nej nezapadám, ale keď vidím tie dnešné deti je mi to celkom ľúto. Ja keď som bola asi šiestačka na základnej škole a išli okolo mňa deviataci, tak som ich obchádzala oblúkom, lebo som mala celkom rešpekt. No keď som ja bola v deviatom ročníku a išli okolo mňa len štvrtáci tak nerobilo im problém ma poslať kade ľahšie. Je smutné ako sa všetko zmenilo. K tomu prišli aj mobily a už to bolo.

Prechádzky s kamarátmi, vyzváňanie zvončekov, komunikáciu z očí do očí nahradil facebook a volanie. Keď som bola malá a nasnežilo, prvé čo ma napadlo bolo hneď bobovanie alebo sánkovanie. Dnes sú zasnežené kopce dobré len na fotenie. Pamätám sa, že vždy ako malá som kričala na mamu do okna nech mi zhodí vodu, ktorú som samozrejme nikdy nechytila. Vždy keď vyšlo slniečko tak už sme boli na korčuliach, bicykli alebo sme skákali cez gumu.

Deti v dnešnej dobe vyjdu von len na pol hodinku a úplne im to stačí na týždeň. Nie je tam moc aktívneho pohybu a to tiež moc neprospieva. Rodičia sa snažia pre deti urobiť to najlepšie a dať tým deťom pohyb, ale im je to jedno. Nehádžem teraz všetkých do jedného vreca, nájdu sa deti ktoré chodia von tak často ako to len ide.

Chcem len povedať ako mi je ľúto, že keď vyjdem von, tak vonku nikoho len zopár starších ľudí na prechádzke. Je smutné ako sa všetko tak rýchlo zmenilo a myslím, že to bude len a len horšie. 

Mali by sme sa k sebe chovať ako ľudia😊

01.09.2017

Chcela som sa s vami podeliť o pre mňa dôležitú vec. Brigádujem ako čašníka a musím povedať, že ma to dosť baví. Obsluhujem na oslavách, takže mám šancu sa pozoznamovať s ľuďmi aj z rôznych národov. Je celkom smutné, že lepšie sa mi obsluhovalo na zahraničnej svadbe ako na slovenskej. Keď som videla ten prístup zahraničných ľudí (brazílčanov, angličanov, [...]

Moje pocity na „dnešný svet mládeže“

20.05.2017

Týmto článkom sa chcem podeliť o svoje pocity. A to je, že ma mrzí keď vidím dnešné deti, či už v mojom veku alebo mladšie ako držia v ruke fľašu s alkoholom alebo cigarety. V prípade, že sa niekoho opýtam prečo fajčí tak väčšinou sa odpovede nedočkám alebo znie „fajčili moji kamaráti tak aj ja som začal/a.“ Prečo jednoducho nemyslíte svojou hlavou? [...]

Prístup učiteľov kedysi a teraz.

08.04.2017

Mala som tú česť sa porozprávať s jedným z učiteľov a dozvedela som sa niečo, čo je pre mňa dosť zaujímavé. Kedysi údajne chodili učitelia aj domov k rodičom žiaka a preberali tam jeho správanie a známky. Učiteľ sa snažil porozumieť žiakovi a pomôcť ako mohol. Bohužiaľ, v dnešnej dobe to nie je zrovna tak ako predtým. Učitelia prídu na hodinu odučia si to čo [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 10408x
Priemerná čítanosť článkov: 2082x

Autor blogu

Kategórie