Moje pocity na „dnešný svet mládeže“

20. mája 2017, remember, Dnešná doba môj názor

Týmto článkom sa chcem podeliť o svoje pocity. A to je, že ma mrzí keď vidím dnešné deti, či už v mojom veku alebo mladšie ako držia v ruke fľašu s alkoholom alebo cigarety. V prípade, že sa niekoho opýtam prečo fajčí tak väčšinou sa odpovede nedočkám alebo znie „fajčili moji kamaráti tak aj ja som začal/a.“ Prečo jednoducho nemyslíte svojou hlavou? Necháte sa stále niekým ovplyvňovať. Myslíte že v budúcnosti, či už v robote alebo normálnom živote bude niekto, kto vám bude stále hovoriť čo a ako? Skúste niekedy odpovedať aj nie a nie stále len áno.

Keby ste namiesto tej fľaše zobrali do ruky knihu a učili sa do školy, tak vám to zaručí aj nejakú tú budúcnosť. Zase som ale rada keď vidím aj ľudí ktorí popri škole majú brigádu a zarábajú si na seba. Samozrejme nie vždy to ide a nevychádza to so školou.

Milujem keď mi náhodou niekto povie, že „si rozmaznaná“. Bohužiaľ nevie o tom že tie peniaze sú moje a snažím sa, si aspoň trošku privyrobiť aby som si išla za tým čo chcem a myslela aj do budúcnosti.

Keď už teda tie „deti“ pijú a nič im v tom nezabráni ani rodičia, tak aspoň nech sa chovajú na verejnosti a nie rozbíjať smetiaky alebo kričať na celú ulicu. Berte ohľad aj na ostatných nie len na Vás.

To je asi všetko čo som chcela k tomuto povedať a jednoducho to muselo ísť zo mňa von.